Vítam Vás na stránkach blogu Nánanské reality,üdvözlöm önöket a Nánai tények blog oldalán

8. 12. 2010

Oznámenie.

Tisztelt nánaiak el lehet jönni,és meg lehet kérdezni az illetékeseket az Hviezdoslav utcával kapcsolatban,hogy egyszer és mindenkorra ez az ügy le legyen zárva.Amint látják lehet reklamálni,lehet mindent ,ami nincs betiltva ,csak a bökkenő az hogy tudni kell hova,hogyan és miért is kell reklamálni ,panaszkodni stb.stb. Csak hát az a baj hogy ez Nánán meg sajnos nem megy,nem tudjuk csak a szánkat járatni de azt nagyon .Én a magam részéről megtettem amit megtehettem az új utcával kapcsolatban,akár teszik valakinek akár nem, részemről ennyi volt.Az ügyet én a magam részéről lezártnak tekintem független attól hogy mi lesz az eredmény 16.-án.Természetesen ott leszek ha már értesítettek.

3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Tibor ez elég nagy átverés volt nem gondolod? Aki kijött az ügyben az a polgármester embere! Erről ennyit !
Egyébként a gyűlölködő hadjárat elkezdődött ill.folytatódik. Szeretet ünnepe ide vagy oda, a polgármesternél sokasodnak a számára ellenszenvesek.Most szedi az újabb embereit! így kezdte nyolc éve is, aztán ellene fordultak !A mindenki karácsonyában nincs ám mindenki benne, csak hirdeti!
Kaszárnya és egyéb ügyek: ugyan már ! 8 évig semmi látható eredmény nincs a buszmegáló búdékon és az átalakított parkon kívül. MIért hiszi el valaki, hogy majd a kaszárnyával megoldódik Nána helyzete. Átveszik, átadják! Mint azt a házat amit megvett a falu! Már mire is lenne itt szükség? Tájházra ! Semmi más problémánk nincs , bele tennék Khéli B. gyűjteményét !
Nem volna itt baj a hibás szlovák beszéddel sem, ha lenne eredmény is az mellett a sok munka mellett amiról ő beszél !Egyébként, már a nyolc év alatt régen megtanulhatta volna, ha intézkedett volna, de hát a hivatalban ülve, nincs kivel gyakorolni az állam nyelvét !Nem a nyelvtudása a legnagyobb hibája, hatalomkórságban szenved és a fellegekben jár, de egyszer ennek is vége lesz.Igaz addigra hová süllyed a falu?

Anonymný povedal(a)...

Egyetértek az elottem íróval! Addig jó az ember a Matuska Zsuzsának, amíg mindenre bólogat neki, s mindent elvégez neki. Ahogy kicsit másfele gondolkodik az illeto, akkkor az már rákerul a listára. Szomorú, de igaz!
A kaszárnya sorsa az lessz, hogy feldarabolva eladja ennek annak, hisz ok beindítani sose fogják tudni!
Az épuletekre már a vevok is meg vannak! Csak szépen lassa, sorjában mindent!

Tibor povedal(a)...

Csak a hivatalban zajlott le a találkozás a helyszíni szemle az időjárás miatt elmarat.Tavasszal folytatódik.Addig is egy kis előzetes- perelni akar engemet a komáromi Koretk cég,mert hogy "megkárosítottam" a cég jó hírnevét !!!
Hát így jár aki a falunak az érdekeit védi.De nem ijedtem meg színvonalasan,igaz hangosan, de visszavágtam,úgyhogy elöl fordulhat hogy fordítva lesz.Többet majd tavasszal addig a 7 repedés helyet lehet hogy lesz több ??
Ki tudja,mindenesetre a Stavebný úrad nem talált hibát a projektben és a projektet kivitelező Korekt k.f.t, és a építkezési felvigyázó (stavebný dozor) munkájában sem.
Na erre mondják hogy A MŰTÉT SIKERÜLT,CSAK A PÁCIENS MEGHALT!!! Lehet hogy a repedéseket valami földön kívüliek okozták !!