Vítam Vás na stránkach blogu Nánanské reality,üdvözlöm önöket a Nánai tények blog oldalán

3. 12. 2010

A Hviezdoslav utca lakóinak-egy kis segítség.

Tisztelt  lakosok,
tudom hogy az utca ismét gondot jelent ,mikor rossz állapotban volt az volt a baj ,most meg az a gond hogy az utca javítása praktikusan nem volt éppenséggel remekmű.
Ezzel csak arra szeretnék rámutatni ,hogy valami nincs rendben, az út amennyire én láttam és meg tudom ítélni több helyen meg van repedve, szélei megszállva ha jól tudom a Merész Lászlóék élőt (H. Istvánékkal szemben)gödör is volt. Már be van "foltozva"  ?   És még valaki ki meri jelenteni  a falu vezérei közül , hogy nem lehet reklamálni - röhej(már megint), bocsánat de hülyének nézik a lakosokat.
Hogy mit lehet és mit nem, én ebbe nem akarok beleszólni,csak egy nyomtatványra hívom fel a figyelmet.Ez a nyomtatvány elérhető klikkelve    >>>>  ide.
Külön felhívom a figyelmet a nyomtatvány 3 oldalára .Hát elnyit tudtam segíteni .
Remélem ezért nem leszek kritizálva.Én így tudok a falun segíteni ,ilyen és ehhez hasonló gondokban .
üdv.

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Mindegy ki mit mond onrol Kanyicska úr,egy biztos ha On nem lenne, sok mindenrol nem tudnánk. Remélem továbbra is így folytatja,sokak nevében koszonom.

Tibor povedal(a)...

És még menyi mindenről nem tudnak ,de még a képviselők sem .
De nem kell félni nyugodttal oda teheti a nevét ,nem fogja senki sem levenni a fejét,ígérem.Így nem jutunk előre,higgyék el.