Vítam Vás na stránkach blogu Nánanské reality,üdvözlöm önöket a Nánai tények blog oldalán

3. 12. 2010

Ešte raz o prenájme kultúrneho domu.

Kým sa vyjadrím k téme dovoľte malú poznámku :
-bol som na zasadnutiach OZ v minulom volebnom období veľa krát.K slovu som sa nedostal,lebo pani starostka dala hlasovať ,či môžem,alebo nemôžem dostať slovo (má na to právo podľa zákona)
-teda mal som snahu pomôcť obci svojimi radami skúsenosti a pod.,takže láskavo prosím všetkých čitateľov,ktorí sa pýtajú kto som čo som ,čo som urobil pre obec a podobne,nech sa  týmito svojimi otázkami viackrát neoháňajú,preto že z mojej strany snaha bola (dôkaz spýtajte sa poslancov).

- povedal som vtedy pani starostke ,že si nájdem spôsob, kde si poviem svoj názor a bude to mať možnosť čítať dokonca celý svet.PRETO VZNIKOL TENTO BLOG.(pred 4 rokmi)  Komu to ani teraz nie je jasné ,ľutujem.Takže zhrniem to .čo tu ja napíšem za tým stojím a viem to aj dokázať.Pochopil každý ???

- teraz k problému kultúrneho domu ,považujem za potrebné OZNÁMIŤ ,ŽE KAŽDÝ KTO MAL UHRADIL POPLATOK ZA NÁJOM týkajúci sa predvolebných zhromaždení k dnešnému dňu je uhradené ! (bez komentára).
- ešte môj postoj k starostke ,viem že ju veľmi naštvalo vystúpenie sl.M.Č. na predvolebnom zhromaždení ,je to odsúdenia hodný čin jednoznačne.
Ale ako starostka nemôže sa vyjadriť tak ,ako sa vyjadrila,citujem.....  " schováva sa za ošetrovanie svojej matky a pritom si robí ..... " -koniec citátu.
Kto si neuvedomuje vážnosť týchto slov dovoľte ,aby som to vysvetlil :
-pani starostka či si  je toho vedomá alebo nie, týmto svojím výrokom urazila všetkých poctivých a svedomitých ľudí ,ktorí sa starajú (ošetrujú) nie z vlastnej viny   SVOJICH BLÍZKYCH.
Či už  svoju matku,otca alebo manželku a to je konkrétne aj môj prípad(kto by to v Náne ešte nevedel, tak to vykonávam 15 rokov z toho 7 rok je úplne manželka bezvládna, jedlo jej treba podávať a prebaľujem ju do plienok.
Zhrniem to:
- kto nemá ani šajnu ,čo to je niekoho opatrovať ,nech radšej drží hubu trebárs ,keď je to aj pani starostka
- ja sa za svoje príspevky a moje skutky nehanbím, s kľudným svedomím chodím v Náne s hore hlavou a každému mám odvahu pozrieť sa do očí .
-len na margo pred 2 rokmi som mal ložiskovú mozgovú príhodu,napriek tomu nevzdávam sa
- s optimizmom hľadím do budúcna,bojujem za zlepšenie životných podmienok manželky v súlade s najnovšími vedeckými výskumami v oblasti SM a CCSVI ,preto často s ňou chodím do Bratislavy.
- zabudol som na niečo ,neviem, ale kto ešte má nejaké otázky týkajúce sa mojej osoby nech si láskavo dodržuje aspoň tú minimálnu kultúru ,aby som videl s kým mám tú česť komunikovať .
Pisatelia anonymných komentárov teraz troška aspoň sa hanbite ? Ja nie nemám prečo !!!

pozdravujem každého,želám bohatého Mikuláša a aby som nezabudol aj veselé Vianočné sviatky.


Žiadne komentáre: