Vítam Vás na stránkach blogu Nánanské reality,üdvözlöm önöket a Nánai tények blog oldalán

29. 11. 2010

Figyelem - értesítes !!! Pozor -oznam !

Ezennel értesítem minden kedves nánai olvasót, hogy alakítottam a facebokon egy csoportot a címe
" Szívünkön viseljük községünk sorsát. Mindenkit, akit érdekel szívesen várok.Akik meg ott vannak és ha esetleg ki akar lépni ,nem probléma kell írni ott a facebokon.
Oznamujem občanom Nány ,že na face boku som založil skupinu názov je v maďarskom jazyku.Každý sa môže pripojiť, komu aspoň troška leží na srdci osud našej obce.Navrhnite slovenský názov ,doplním.
ďakujem pekne.

3 komentáre:

Tibor povedal(a)...

Ez a csoport zártkörű,én vagyok az adminisztrátora .Minden kedves nánai polgárt a korától függetlenül, nagyon szívesen várok.Egységben az erő (már nagyon régen mondták ).Aki nem tagja a csoportnak az nem tud belépni ,nem lát semmit.Bővebb infót szívesen adok akár személyesen,mobilon e-maiban vagy skypen.(lásd a Facebook infómat).

Tibor povedal(a)...

A csoport 10 taggal indult 2 nappal ezelőtt ,ma már 21 vagyunk ! Jó a tempó,mindenkit várok aki nincs a Facebookon ,be kell regisztrálni,nem nagy gond utána a keresőbe írja be a nevemet.Ennyi.
Ha segítség kell ,megtalálnak .
üdv.mindenkinek

Tibor povedal(a)...

Magyarázattal és elnézéssel tartozom azoknak akiket automatikusan betettem a csoportba a barátok közül a Facebookról, kellet bizonyos dolgokat tesztelni.Most már csak kimondottan a facebokon lehet jelentkezni,hangsúlyoznám nem erőszak a disznótor .