Vítam Vás na stránkach blogu Nánanské reality,üdvözlöm önöket a Nánai tények blog oldalán

26. 11. 2010

Üzenet.

Kedves anonim írók,
üzenem nektek ,hogy van egy mondásom hogy "luxus adni  anonim és főleg nagyon primitív írásokra" okos választ ,és egyáltalán válaszolni.Ezért ettől eltekintek. Tudniillik ez gyáva emberekre utal az ilyen megjelenés ,egy beszari,mások mögé elbújó,okos tojás típus és biztos papírról olvassa a véleményét.

     A brazil esőerdőkben még a pici majmok is bátrabbak, van  azért valami hasonlat, ők legalább a magas fákról pofáznak, sikítanak nehogy már valami ragadozó elkapja őket.
Tisztelt anonim firkászok  ne feledjétek, hogy ez a tény nem engem minősít.
üdv.minden anonim írónak ,csak bátran ne-zavartasd magad .

6 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Ha már így letegeztél galambom, hagy áruljam el a tisztességről, hogy létezik egy olyan tárgy a falon - ami látom Neked nincs - amit úgy hívnak tükör. Számodra az sem volt zavaró, hogy a falunk 4 éve karácsonyfára hasonlított a plakátjaidtól. Az teljesen tisztességes volt, hogy ráadásul a villanyosok oszlopára kérdezés nélkül kiraktad magadat. Gratula! :D
Viszont, ha már lehetőségnek oda tetted az anonim verziót is, akkor most mit vergődsz???

Tibor povedal(a)...

Hogy milyen igazad van te köcsög ,miért is kellene a baromságokat olvasni ? Még elhiszik hogy Nánán csak ezt tudnak !

Unknown povedal(a)...

Mégis csak elborult az agyad és válaszoltál a kommentárra, műkuki???
Szánalmas vagy és még csak nem is törzsgyökeres nánai!!! :D
Vigyázz azzal a gumóval az agyad helyén, mert egyszer-kétszer már cserben hagyott, nehogy aztán sirassunk...
Mellesleg örülök, hogy segíthettem a "szennylapod" szerkesztését azzal, hogy szóltam az anonim írogatókkal kapcsolatos lehetőségekről. Viszont megint csak csődöt mondtál, mert így is anonim maradok...
De, ha vérbeli mintaköcsög vagy, akkor ezt a kommentemet leveszed a hozzászólások közül, hogy ne főjön a fejed
Ja, igen! Ne feledd: az igazság néha fáj, de mindig szent :D

Tibor povedal(a)...

Na most jól figyelj mert csak egyszer írom le :
-én az agyamra nagyon vigyázok mert nekem van
-lassan eljön az idő hogy letépjem maszkodat és vele együtt a RAMMSTEIN "PÓLÓT "IS,meg természetesen a fejedet is
-de előtte megengedek egy gesztust hogy le vedd a szemüveged,mert hát az ér rajtad valamit
- és ´úgy fogsz járni mint a "egyszeri" aki elütött egy vadat....
Ne feled a falu fog elítélni én nem ,én megbocsájtok.Ez a folyamat már megkezdődőt.Mivel szeretem a megcáfolhatatlan bizonyítékokat ezért kapsz tőlem még egy kis időt hogy produkáld magad picinyem.
Bocsánat kérést tekintettel a szomorú gyerek korodra elfogadom !!

Unknown povedal(a)...

Kedves Kanicka Tibor!

Már régóta hallom hírből, hogy ez az oldal létezik, de ma valóban szántam rá egy kis időt, hogy ide látogassak. Kíváncsivá tett, hogy vajon miről piszmognak a hátam mögött az emberek. Sajnálatosnak tartom az engem ért vádakat, hisz' még csak nem is volt alkalmam a választások óta "cselekedni".
Kár, hogy az Ön internetes és számítógépes tudását valaki túllépve ócsárolja a blogszerkesztőt.
Én azok bizalmát is szeretném elnyerni, akik nem szavaztak rám. Nem tartom "fair" dolognak, hogy vannak olyan emberek, akik nem merik a szemembe mondani az igazságot és a véleményüket, de ez ellen nem tudok mit tenni. Abban már csak reménykedhetek, hogy édesapámat többé nem "Te is csak egy vasutas fasz vagy"-ozza le, mert a vélemény nyilvánítás efféle formája azért picit tényleg erős volt. Arról nem is beszélve, hogy engemet új nácinak titulált.
A kritikát ezúton megköszönöm és elfogadom, hiszen színtájszósként megtanulhattam már, hogy a kritika a legjobb tanács.

Csökkenő, de még mindig tisztelettel:
Khéli Bálint

Tibor povedal(a)...

Tisztelt Bálint ,
azt hiszem lemaradtál egy kicsit de nem baj. .Javaslatom a következőt:
-mindenki az össze fogásről beszél, nyilván te is elismered ez a falu szét van esve mint egy múmia.
-mivel én vagyok az időseb tennék egy pozitív lépést részemről oly értelemben hogy felejtsük el ami volt(elvégre az apuddal már azóta többször is beszéltem)legyen ez egy példa arra ,hogy (most nem tudom magam hirtelen kifejezni)úgy mondanám talán hogy akik idáig nem csípték egymás azért csak tudnak kommunikálni.Én elviselem a konstruktív kritikát továbbra is, akár írásban vagy ha szemembe mondják és mindent megteszek azért hogy kedvező hozzáállást tanúsítsak.
üdv.