Vítam Vás na stránkach blogu Nánanské reality,üdvözlöm önöket a Nánai tények blog oldalán

20. 10. 2010

A válasz egy e-mailra Matuska Zsuzsától.

Kaptam egy e-maitl Matuska Zsuzsátol (2010.10.20, 13.45 -kor)  amiben közli velem a következőt :

Kedves Tibor!
 Köszönöm a megtisztelő 12 éves polgármesterséget, amellyel az oldaladon megtisztelsz te is, meg mások is???. Ha már valakire valamit írsz. írtok, annak  nem árt ha van egy kis valóság alapja is. Jelentem én a második választási időszakomat fogom befejezni, ami ugyebár 8 évet von maga után. Szegény Drubits éveit ne írjátok az én kontómra, sajnos ö már ez ellen nem tud tenni, ezért reagálok az egész oldaladra először és utoljára. Mindenesetre egyet azért elkönyvelek magamnak, az eltelt időszak, amit te vagy Ti??? az én nevemhez fűzöl csak nem volt olyan eredménytelen, ha ennyire szíven üt néhány embert. 
Tisztelettel Matuska Zsuzsanna 8 éve Nána község polgármester asszonya.  

A válaszom pedig a következő :
Tisztelt Matuska Zsuzsanna ,
- először is  nyilvánosan elnézést kérek az eltévesztet idő meghatározásért ami a polgármesterségedet illeti -hiba volt,
- másodszor, én nem állítom ,hogy semmi nem volt az elmúlt 8 év alatt csinálva,de aszt mondom lehetett volna sokkal több (ebben majdnem az egész falu egyetért ,ha beszélgetnél a néppel tapasztalnád te is )
harmadszor -én csak egy lakos vagyok a sok közül ,nem az én feladatom megköszönni a te munkádat,(megvan arra az előírt forma) és bízok benne ha eljön majd az az idö ,aszt az illetékesek meg is fogják tenni.
és nem utolsó sorban  de itt már csak ismételni tudom magamat hogy a tények beszélnek.........
ha teszik ha nem ,sajnálom.
tisztelettel
Tibor Kanička

1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

:-D