Vítam Vás na stránkach blogu Nánanské reality,üdvözlöm önöket a Nánai tények blog oldalán

14. 9. 2009

Részlet az “Esti Showder” Fábry Sándorral műsorból.

(humor bonbonok)

Egy pasa betelefonál a Pozsonyi Nemzeti könyvtárba, hogy szeretne valamit olvasni a szlovák történelemről. Mire a nő vissza kérdez: „bejön, vagy elküldjem SMS-benn.” Az öreg Kohn elmegy a rabbihoz. Bölcs rabbi adj nekem tanácsot. Azt mondja a rabinak, hát én 80 éves vagyok, és van egy fiatal feleségem Sára, õ 20 éves. Hajj, hát gratulálok, de mi itt a baj? Szeretnénk gyereket. Hu hát ez már nehezebb. Azt mondja neki a rabbi, hát vegyetek magatokhoz egy albérlőt. Kohn el ballag, egy év múlva találkoznak, kérdezi a rabbi, hogy mi újság Kohn? Jaj a világ leg bölcsebb embere vagy, most már terhes a feleségem is, meg az albérlőnk is. Olvasom a pártlapot. Azt írja, hogy új büntető jog szabályok lesznek, pontosabban rendőrség eljárását szabályozni kívánják. Ütni, rúgni tilos, kivéve ha a személy elleni támadást hárítását el, de nemi szervet még ez esetben sem. A szabályzat a következő: az ütés lehetőleg a támadó végtagot érje, kerülni kell, hogy fejre, gyomorra, derékra vagy has tájra irányuljon. De ez néha nem jön össze, mint drága Boncz Géza fiatal korában Szegeden fogadott egy csajjal 100 forintban, azt mondja drága mind a ketten levetkőzünk, bebújunk a paplan alá lefogadom nem fog történni semmi. Jól meg dörrentette a csajt, és azt mondta bocs vesztettem.

image

Beszélgettem egy tinédzser gyerekkel, és rájöttem mi az oktatás ügy lényege. Nem tudom de majd meg nézem a Google-ban . Mindenre, Mikor született Kölcsey Ferenc, nem tudom Google. Csináltak egy felmérést történelemből. 40 gyerekből 80 beírták legnagyobb magyar király Burger King.

Žiadne komentáre: