Vítam Vás na stránkach blogu Nánanské reality,üdvözlöm önöket a Nánai tények blog oldalán

14. 1. 2009

Egy rövid gondolat menet a zenéről.

Hogy a zene bizonyos élvezeteket nyújt az már régen ismert,táncolni lehet rá, énekelni egy magyar nótát,meghallgatni és élvezni egy opera áriát és még folytathatnám. De hogy nyugtat,eltereli a figyelmet,pozitív gondolkodásra inspirál,elfelejteti a gondokat, bajokat,betegséget, az csak most tudom én is mikor szenvedek egy betegségben és nem kis időbe kerül a javulás (ha lesz egyáltalán,de bízok benne és optimista vagyok)Hogy stílusos legyek egy példa: nekem például a DEEP PURPLE : When a blind man (Amikor a vakember sír) című zenéje jelent egy energia forrást,optimizmust ha hallgatom.És van ilyen több szám is a rock zenében , ez a kedvencem .A rock zene nekem(de nem csak nekem ) olyan mint egy antidepresszáns "gyógyszer",mint ahogy a Vitamin "C" a legismerteb antioxidáns. Erről majd legközelebb.Most ennyit szerettem volna elmondani. Köszönöm a figyelmet.

Žiadne komentáre: